Witam Cię, już słońce wstało. I jeśli nawet go nie widać, to przypomnij

sobie, że za chwilę zaświeci dla C i e b i e !

Nawet jeśli to będzie:

-jutro,

-za tydzień,

-za miesiąc,

to warto czekać.

Jeśli na niebie zachodzi słońce, zapalają się tam cudowne gwiazdy!



Piją ze mną zieloną herbatę

Cieszę sie, że tu zajrzeliście, smaczna herbatka?

Miło było Was poznać.Zapraszam ponownie.

Z mojego okna

Z mojego okna
Huanita

wtorek, 18 sierpnia 2009

Relaks to jest to, co kobiety lubią najbardziej




Biegam! Już mogę napisać przez duże "B". Już 6 dni. Nie wypadł ani jeden dzień. Dziś jedna pani powiedziała do mnie: ale samozaparcie. A to przecież nic takiego. Ja muszę wytrwać.Wiem,że jest mi to potrzebne.


Po wysiłku należy mi się cudowny,ożywczy prysznic. A już po kapieli, ubrana w przytulną podomkę nalewam do wanny chłodnej wody,dosypuję kamienną sól i piję cudowną, miętową herbatę. Ciepłą. Po prostu rozkosz! Nie zapomniałam też o świecy. Jej światło sprawia wrążenie, przytulności małego pomieszczenia.


Myślę,że to piekna chwila.Wsłuchuję się w szum wody, macham nogami, by rozpuścić sól.Przypomina mi się pobyt nad morzem.Wiatr, szum morza, plusk fal, krzyk mew,cisza.Zimna woda, gorace słońce.


Lubicie zbierać muszelki? Kto nie lubi? Ja w tym roku brodziłam brzegiem morza szukając ciekawych w kolorze kamieni.


Jutro do kapieli zabiorę muszelki. A może herbatka waniliowa i kadzidełko?




Wkrótce koniec wakacji i wracam do codziennych zajęć. Potrzebne mi jak ożywczy deszcz te chwile relaksu. A może uda mi się tak zorganizować czas, by zdobyć choć 30 minut dla siebie na:




  • bieg,


  • kapiel,


  • herbatę?


Byłoby cudownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam. Twoje ciepłe słowo będzie dla mnie jak promyk słońca w deszczowy dzień.Dziękuję.

Moja lista blogów

Etykiety