Witam Cię, już słońce wstało. I jeśli nawet go nie widać, to przypomnij

sobie, że za chwilę zaświeci dla C i e b i e !

Nawet jeśli to będzie:

-jutro,

-za tydzień,

-za miesiąc,

to warto czekać.

Jeśli na niebie zachodzi słońce, zapalają się tam cudowne gwiazdy!



Piją ze mną zieloną herbatę

Cieszę sie, że tu zajrzeliście, smaczna herbatka?

Miło było Was poznać.Zapraszam ponownie.

Z mojego okna

Z mojego okna
Huanita

wtorek, 15 września 2009

Ćma-niedźwiedziówka

Wleciała do domu. Cudna. A wiecie,żeone maja broń w postaci ostrego koloru, którey jakby zapala się na głowie, wygląda jak oko. A jak i to nie pomoże , to błyska zielone. Niestety aż tak jej nie wkurzyłam.A gasienica tez jest piekna: jak puchaty brazowo-czarny palec misia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam. Twoje ciepłe słowo będzie dla mnie jak promyk słońca w deszczowy dzień.Dziękuję.

Moja lista blogów

Etykiety