Witam Cię, już słońce wstało. I jeśli nawet go nie widać, to przypomnij

sobie, że za chwilę zaświeci dla C i e b i e !

Nawet jeśli to będzie:

-jutro,

-za tydzień,

-za miesiąc,

to warto czekać.

Jeśli na niebie zachodzi słońce, zapalają się tam cudowne gwiazdy!



Piją ze mną zieloną herbatę

Cieszę sie, że tu zajrzeliście, smaczna herbatka?

Miło było Was poznać.Zapraszam ponownie.

Z mojego okna

Z mojego okna
Huanita

czwartek, 17 września 2009

Fannie Flagg"Nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie pójdę do nieba"

    Poleżałam,
    pochorowałam,
ale też miałam wreszcie czas na lekturę i to nie byle jaką, ale sławnej pisarki Fannie Flagg, autorki "Smażonych, zielonych pomidorów".
Nie ma to jak ciepła kołdra, mało obowiązków i dobra książka. No i oczywiscie jedzonko do łóżka.
    A i wreszcie miałam duuuużo czasu dla swoich dzieci. Z każdym mogłam porozmawiać, mieć dla niego cierpliwosć. Najwięcej skorzystał Piotrus, który też nie chodził do szkoły.Robilismy razem lekcje.Gralismy w gry.Duzo rozmawialismy.
    Książka "Nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie pójdę do nieba" , to wzruszająca do łez (banalny zwrot, ale tu bardzo konieczny) historia starszej pani Elmer.Miała mnóstwo przyjaciół, bo na nich zasłużyła.Przeczytała własny nekrolog, ucieszyła się z kwiatów na własny pogrzeb, zainicjowała Miesiąc Kota. A kilka małżeństw mogło być naprawdę wdzięcznych za  swoje szczęscie.
   Przyczyniłą się do uszczęsliwienia wielu, naprawdę wielu ludzi.I wszystko dobro, które ludziom dała wróciło do niej, ale też poszło dalej w swiat.
   Zainteresowanym życzę miłej lektury.
http://merlin.pl/Nie-moge-sie-doczekac-kiedy-wreszcie-pojde-do-Nieba_Fannie-Flagg/browse/product/1,509306.html;jsessionid=98CA35EB8C9D1CD35EF74D60BA41310E.LB4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam. Twoje ciepłe słowo będzie dla mnie jak promyk słońca w deszczowy dzień.Dziękuję.

Moja lista blogów

Etykiety