Witam Cię, już słońce wstało. I jeśli nawet go nie widać, to przypomnij

sobie, że za chwilę zaświeci dla C i e b i e !

Nawet jeśli to będzie:

-jutro,

-za tydzień,

-za miesiąc,

to warto czekać.

Jeśli na niebie zachodzi słońce, zapalają się tam cudowne gwiazdy!



Piją ze mną zieloną herbatę

Cieszę sie, że tu zajrzeliście, smaczna herbatka?

Miło było Was poznać.Zapraszam ponownie.

Z mojego okna

Z mojego okna
Huanita

środa, 4 listopada 2009

Święto!

1000 spojrzeń, huuuurrrra!
Z tej okazji mam dla Was super zabawę:

"Buszując po internecie wyszukałem ciekawy test, zabawę, dzięki której mogłem uaktywnić swoje dwie półkule mózgowe. Otóż znalazłem animację tancerki, która obraca się w lewo lub prawo, w zależności której półkuli mózgowej używasz w danej chwili. A teraz test, dzięki któremu dowiesz się coś więcej o swoim mózgu. Jak?


•Jeśli ruch będzie zgodny w ruchem wskazówek zegara, to będzie znaczyło, że w tej chwili bardziej używasz prawej półkuli mózgu.

•Ruch przeciwny do ruchu wskazówek zegara oznaczać będzie, że to lewa półkula jest w tym momencie bardziej aktywna.

Spróbuj siłą woli zmienić kierunek ruchu tancerki, którą widzisz poniżej w przeciwny. Jeśli się nie porusza, odczekaj kilka sekund sekundę.

Po prostu bez wysiłku skup się przez chwilę i skłoń ją do zmiany kierunku obrotu."cytat z bloga Martino
Obrazek znajdziecie tu:

http://blog.martino.pl/test-panowanie-nad-umyslem/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam. Twoje ciepłe słowo będzie dla mnie jak promyk słońca w deszczowy dzień.Dziękuję.

Moja lista blogów

Etykiety