Witam Cię, już słońce wstało. I jeśli nawet go nie widać, to przypomnij

sobie, że za chwilę zaświeci dla C i e b i e !

Nawet jeśli to będzie:

-jutro,

-za tydzień,

-za miesiąc,

to warto czekać.

Jeśli na niebie zachodzi słońce, zapalają się tam cudowne gwiazdy!



Piją ze mną zieloną herbatę

Cieszę sie, że tu zajrzeliście, smaczna herbatka?

Miło było Was poznać.Zapraszam ponownie.

Z mojego okna

Z mojego okna
Huanita

czwartek, 11 marca 2010

Wiosna, ach to Ty.

   Idzie dużymi krokami do nas. Już ją dziś widziałam. Śpiewał kos, szczebiotały płochliwe sikorki, gniazdo budowały urocze sójki, wróciły już zięby. Dziwne, że jakoś nie widziałam skrzeczących srok.
   Płaczące wierzby zmieniły kolor z szarego na żółciutki.
   Jednego mi żal. Szkoda, że bazie były tak wysoko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam. Twoje ciepłe słowo będzie dla mnie jak promyk słońca w deszczowy dzień.Dziękuję.

Moja lista blogów

Etykiety