Witam Cię, już słońce wstało. I jeśli nawet go nie widać, to przypomnij

sobie, że za chwilę zaświeci dla C i e b i e !

Nawet jeśli to będzie:

-jutro,

-za tydzień,

-za miesiąc,

to warto czekać.

Jeśli na niebie zachodzi słońce, zapalają się tam cudowne gwiazdy!



Piją ze mną zieloną herbatę

Cieszę sie, że tu zajrzeliście, smaczna herbatka?

Miło było Was poznać.Zapraszam ponownie.

Z mojego okna

Z mojego okna
Huanita

sobota, 4 września 2010

Rubik

Witajcie, długo myślałam, o czym by tu napisać. Wreszcie dziś zdarzyło się coś co przykuło moją uwagę: koncert Rubika w Częstochowie.Koniecznie zobaczcie teledysk.
http://www.rubik.pl/video-milosc_cierpliwa_jest_lecz_i_niecierpliwa.html

1 komentarz:

  1. Witaj Huanito, dawno nić nie pisalaś , teledysk obejrzałam . Dziękuję Ci pięknie za serwetki z Twojego candy , bardzo mnie ucieszyły , wiesz ,że dla nas każda serwetka to skarb !
    Zapraszam Cię na nowe forum dekupażowe
    http://decoupage-1.phorum.pl/index.php
    pozdrawiam, Bajka

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam. Twoje ciepłe słowo będzie dla mnie jak promyk słońca w deszczowy dzień.Dziękuję.

Moja lista blogów

Etykiety